1 december 2008

1 december :O första delen av julkalendern :O usch nej den va riktigt dålig, nej tack..ta tillbaka sunes jul så blir jag glad ! Är det bara jag som tycker att julkalenderna har blivit sämre och sämre? fast det förstås, man har ju blivit äldre..imorse vaknade jag klockan 6, gick till skolan 8 för kören. Jag ska vara tomte på lucia :) wiie ! det ska bli skoj, missade genrepet för att jag skulle till träningen. det va dåliiigt ! vi hade lektioner till lunch idag och på engelskan va det jätte kul :D vi spelade in våran film, men vi hann inte göra så mycket, men det va roligt ! sen efter lunch fick vi göra julbords grejer, först gjorde vi nån stjärna det va tråkigt. efter det började vi med att göra en gran, sen gjorde vi typ korgar. vi slutade halv 3. imorgon börjar vi klockan 9. jag har börjat att fundera...idag på träningen va det inte så roligt..jag vet inte riktigt hur länge jag vill fortsätta med handboll längre :-/ fast det e kanske bara så att det känns konstigt med ett annat lag..men jag vet inte :P imorgon ska jag följa med simone till småttingarna som jag kanske ska träna sen :D det ska iaf bli roligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0