11 december 2008

Vaknade klockan 6 typ..smsade pappa och sa att jag stannar hemma igen. sen kollade jag på tv, va jätte trött..vet inte varför jag fortsatte kolla :P men efter typ 39 minuter stängde jag av tv:n och somnade. Vaknade vid typ 12 ? kollade på tv..efter ett tag gick jag upp för att äta frukost, gjorde gröt. orkade inte göra på spisen så jag gjorde i mikron istället, fast det gick inte så bra :P på paketet stod det precis hur man skulle göra men såklart lyckades jag gör fel :P när jag öppnade mikron låg det gröt typ över allt :D haha, men lite gröt blev det iaf. Så då fick jag städa och efter det satte jag mig vid datorn och spelade the sims 2. men det va inte så roligt..tröttnade efter ett tag och gjorde om lite bilder på photo shop, men det va också tråkigt :D haha, jag e så dålig på det :P och så långt har jag kommit på dagen..inte gjort så mycket mer än så. har inte bestämmt mig om jag ska klä på mig och dra mig till träningen och sitta där och kolla på..det e ju ändå sista träningen med laget..det vill jag vara med på !! tror jag går dit utan att träna..men får se. vill iaf vara frisk till sista matchen på lördag. usch jag fryser om fötterna, ska hämta mina tofflor ! haha jag hitta bara en toffla :P och så hämtade jag lucia häftet..det e en låt jag inte kan fortfarande ! eller jag kan första versen eller vad man nu säger..andra kan jag inte så jag ska öva lite..men det ska nog gå bra..nu är klockan kvart över 3 och träningen börjar...hmm..kanske 5 ? kommer inte ihåg :P ska kolla upp det om en stund..idag är jag inte så sjuk..skönt ! neej, nu ska jag gå till mitt rum och se på tv :P orkar inte sitta här längre..heejdå<3

Åååå snart ska vi julbaka och kom å tänka på världens godaste julbak !! alltså då menar jag världens godaste !! gjorde vi förra året, måste göras igen !

Innehåller:
Choklad
Marshmellows ( eller hur det nu stavas :P )
Jordnötter
Dumle kola

Ingenting slår det ! :P


Rocky Road





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0