16 december 2008

Tisdag
Idag vaknade jag klockan..typ 8 och gick upp ca halv 9 ! fick det lite stressigt för jag började 20 i 10. då hade vi matte och då fick vi kolla på våra matteprofiler, sen fick de som behövde kompletera en del på matte provet men jag behövde inte :P sen hade vi bild och så ramande jag in min bild, linnéa fick hjälpa mig :P haha hon gjorde typ allt ! :D sen hängde jag upp den i korridoren. jag fick VG för den :D jätte skönt, jag trodde hon skulle tycka den va ful och sänka mitt betyg, men det gjorde hon inte :D sen va det lunch..då va sara och jag på bilden för hon skulle göra klart sin bild. då gjorde jag en teckning på en tomtenisse, inte allvarlig eller så :P då kom mia och sa hur jag kunde göra bättre å så, haha jag ritade liksom bara lite :P men den blev iaf söt ;) efter det hade vi oförberett no prov :S det va fysik prov och vi fick inte ha redogörelser eller något :O då blev det genast mycket svårare :P men som tur va kunde inte provet påverka betygen negativt, bara positivt :D efter det hade vi idrott och då fick jag,sara,ludde och adam gå till älvsjö station och hem igen :P usch usch det tog 1 h och 15 min !! nu är jag as seg i benen :P men det va trevligt :P efter det va jag hemma en stund, sen åkte jag och simone till hallen. där tränade jag och kate det lilla laget :) det va as roligt, det va mycket lättare och roligare än jag trodde det skulle vara :D dem va så söta ! efter det skulle simone träna de lite större, typ 1 år lr nåt ;) då va kate och jag med och spelade :P haha, det va roligt. då glömde jag helt bort tiden och fick skynda mig hem. då va klockan 7 och jag skulle baka med rebecca klocklan 6 ! haha :D efter ett tag kom amanda och rebecca hem till mig och vi bakade peppisar :) det va roligt, haha rebecca och jag misslyckades med att göra egen glasyr men det gick till slut :P haha pepparkakorna blev inte så fina med glasyren :D men det va iaf roligt ! haha :D




Hahaha :D här står det alltså alla namn i våran franska grupp som vi ska bjuda på sen på fikat i skolan :D schnyggt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0