17 december 2008

Onsdag
vaknade halv 8, men gick upp typ 8. gick till amanda klcokan 9. lånade 4 tröjor av henne :P sen gick vi till skolan, hade musik. det va ganska roligt. vi spelade gitarr <3 :) sen fick vi veta betygen ! jag fick VG efter bara en termin :D as nöjd !! efter det hade vi no..sjukt tråkigt, fattar ingenting ! lunch. sen hade vi so, där fick vi veta slutbetyget i geografi !! :O och religion och historia betygen, fast det va inte slut betyg. jag hann inte få veta :-/ efter det hade vi franska. va i lilla datasalen och jobbade på projektet. det va inte så roligt, för rebecca va inte där. då fick vi veta betygen också. jaja samma sak som alltid !!!!! G+, jobbar jätte bra på lektionerna, har VG på lektionsarbetet, men G på proven! får damp på det ! sen hade vi svenska, då läste vi en emil i lönneberga text högt och sen skulle jag, adam och ludde redovisa våra tal. gick as dåligt.... :-/ sen gick jag hem, nu sitter jag på mitt rum och ser på tv och äter. Nu går jag heejdå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0