19 december 2008

Vaknade tidigt imorsen..va jätte trött ! sara försov sig och amanda också :P haha fattade inte om jag skulle möte dem eller inte imorse, men tillslut kom vi fram till att jag skulle gå med sara :P först hade vi slöjd och jag gjorde klart min brodering :) blev jätte nöjd faktiskt :) hade betygs snack. fick VG men ska sattsa på MVG till våren. efter det hade vi svenska och då fick vi bara skriva lite snabbt och sen hade vi betygs snack. fick VG där också. haha va as roligt när alla hade gått och det bara va jag,ludde,adam och william kvar i klassrummet :D haha dem va så roliga ! sen hade vi idrott och jag va inte med. sen lunch. sen städade vi och hade ringdans i ljushallen :D haha. efter jag slutade åkte jag till min kusin. åkte först till orminge centrum och där blev det struligt :P haha missade typ alla bussar :D sen gick jag på en buss, men efter en hållplats sa chaffören att det va slutstation :-/ fick vänta ett tag utomhus, va mörkt..sen ringde min kusin mig och frågade vart jag va :P jag ba: jag vet inte vart jag är ! jag är på nåt ställe :P haha visste inte vad jag skulle göra :D då förklarade hon hur jag skulle gå till henne istället så mötte hon mig på vägen :P ååh blev så irriterad på en jävla sur buss chafför sen !! jag stod vid övergångsstället och en buss åkte fort en bit bort. jag stod kvar och väntade på att han skulle stanna. så stannade han typ precis vid övergångsstället, så började jag gå över. så börjar han köra igen ! hur dum i huvet får man va? så öppnar han fönstret och skriker något men jag orkade inte lyssna, ignorenade gubbjäveln ! usch och fy på han. sen gick vi till min kusin. hade roligt. och klockan..10 kanske. kom tobbe och hämtade mig. nu är jag hemma.

                                           
                                            Nörd väder på väg till kusin


Nu måste jag berätta en otroligt jobbig sak !! börjar med att säga: JAG HAR ALDRIG HAFT SÅ ONT I HELA MITT LIV SOM JAG HAR NU !!! jag kan inte sätta mig ner, om jag gör det kan jag knappt komma upp. kan inte gå runt vanligt. mina ben är fucking döda just nu ! :'( så synd om mig haha :P
jag blir så deprimerad ! jul om en vecka. vill inte vill inte vill inte ! jag vill inte ha julafton så här. sämst väder, ingen julkänsla alls ! usch å fy å blääää ! Bajsbajs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0