2 december 2008

Vaknade halv 7 imorse men jag gick aldrig till skolan. ringde pappa som sjukanmälde mig..sen somna jag om och vaknade vid typ 1-halv 2. då gick jag upp och åt sen la jag mig igen. har alltså inte gjort någonting speciellt idag..bara haft trååk ! kanske inte ska träna idag eftersom jag stannade hemma idag, e as hostig också ! men får se..jag skulle ju träna småttingarna idag med simone, och sen träna med laget. nu vet jag inte hur det blir..får se ! just nu ligger jag i min säng och kollar på vänner, nu kom någon hem..de va simoneee. nu har jag ingenting mer att skriva om ;P Bajbaj<3
Just det ! Amanda fyller ju år idag :D grattis grattis <333





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0