21 december 2008 = 4:e advent

Vaknade klockan 1 och gick upp typ då. åt frukost/lunch ganska direkt. efter det kollade jag på tv..sara smsade mig och ville gå på promenad. skulle följa med men det blev inte så. började hjälpa pappa med att göra rocky road :) blev as gott !! simone letade bilder på internet till morfars digetala fotoram som byter bilder hela tiden, den ska han få i julklapp :P sen tog vi lite biklder på oss som vi ska ha i ramen. sen har jag nog inte gjort så mycket mer idag...såg på grinchen klockan 5 :) älskar den ! vaknade så sent så jag har inte hunnit göra så mycket. provade mammas kläder för att se om jag skulle låna nåt till avslutningen imorgon men jag ville inte låna nåt. jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig ! måste leta lite mer strax, det ska ju vara rött,svart eller vitt. jaja hittar nog någonting..har inget mer att skriva nu..



Idag har jag inte haft lika ont i benen (!!) :D men jag har fortfarande ont. stretchade igår så det hjälpte nog lite :P ska stretcha ikväll innan jag går å lägger mig igen :P så får jag hoppas det blir ännu bättre imorgon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0