23 december 2008...snart så !

Gick upp vid typ..2 idag (?) åt frukost och kollade på tv ett tag. sen började jag med att städa mitt rum :P tog ner allt från bokhyllan och dammade hela bokhyllan och möblerade om lite i den med sakerna. sen dammsög jag och att dammsuga mattan tar år och dar verkligen !!! den samlar så mycket damm så jag får alltid ta en sån där bostre som man tar bort hår från kläder med. den använder jag as mycket på mattan och dammsuger 2-3 gånger :P men det blev väldigt rent iaf ! :D haha. pappa har baar lagat mat hela dagen och typ nån tårta..mamma har städat överallt. sara å dem är i stan, skulle följa med först med jag orkar inte. väntar tills efter julafton. ååh jag fick månadspeng igår ;) nu är jag riiik :D just nu sitter jag på mitt fina rum ;P och ser på tv..klockan är tyyyp...17.00 och imorgon är det julafton !! :D yay ! fast jag längtar inte och har ingen julkänsla ( !!!!!!!! ) helt sjukt ju ! en dag kvar och ingen julkänsla... :-/ konstigt konstigt. aja nu orkar jag inte skriva mer. Heejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0