26 december 2008

Vaknade klockan halv 9..men gick upp vid typ 11. sen kockan 12 åkte vi till mormor. där åt vi mat och efter det spelade jag,simone och noah tp. skit svårt ! haha det va mycket svårare än det vi har :P va nån annan variation. men vi spelade aldrig klart..va så svårt :P haha men för simone gick det bra :P efter spelet kollade vi lite på tv och sen fick vi tårta och öppnade julklappar :) det va lite mys :P sen åkte vi hem..då va klockan halv 6 tror jag..kändes som att klockan var typ 10 ! va helt bäcksvart ! :O när vi kom hem spelade jag tv spel som jag fick av noah :D sen kollade jag på tv och åt chips, sen spelade jag spelet igen :P haha..men jag orkade inte spela så länge. just nu sitter jag p åmitt rum och ser på tv..sara och amanda e kommer strax hit :) vi ska sjunga sing star, fick det av noah också :P eller jag och simone fick den. vi fick abba :) vi har redan svenska hits tror jag den heter.. :P det ska bli skoj ! Nu ska jag gåå, heejdå<3 Hejdå julen.. :)


schnygg bild från julbordet med släkten för ganska länge sen..gillar min lugg ! vill ha det så igen juuu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0