27 december 2008

Idag vaknade jag vid kvart över 11 av att tilde ringde mig. haha jag kommer ihåg att jag satt och kollade på mobilen jätte länge innan jag började prata :P jag va helt nyvaken..då e man ju lite snurr i bollen :P vi pratade lite snabbt om handbollen. sen gick jag å la mmig igen....gick upp vid typ 12. åt frukost och satte på mig tränings kläderna. mamma och pappa skjutsade mig till polishuset där vi tränar. hade träning..det va roligt, inte alls jobbigt som förra gången :D haha sköööööönt ! :P då var klockan 2. träningen slutade typ 20 i 4. då kom marina hem till mig och vi kollade på tv,spelade tv-spel as länge :P haha jag får seriöst damp på det här spelet ! omöjligt att klara :P haha. sen åt vi och kollade på tv. å gjorde en massa andra saker :P vi hade skoj som vanligt ;P hon åkte hem för 1 h sen..så nu har jag borring :P jaja ! imorgon ska jag till stan med marina,malin och micke, skoj skoj :) det e ju mellandags rea ! dags att shoppa då da :P aja inge mer att skriva om..bajbaj<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0