28 december 2008

Va inne i stan hela dagen..va roligt ! träffade amanda i tp på vägen hem..hon hade gått på t-banan på samma station som mig :S konstigt att vi inte såg varandra :P när jag kom hem kollade jag på tv..sen åt jag food. efter ett tag gick jag till vivo å köpte godis, va as skönt att gå dit. få lite frisk luft och lyssna på musik :) sen har jag kollat lite mer på tv. tv nörd som jag är... sen började jag smsa med anton..gjort det i nån timme typ :P haha annars har jag det tråkigt ! skulle följa med några kompisar till jessica men jag va för trött..annars hade jag jätte lust faktiskt ! :P va länge sen ! aja orkar inte skriva nå mer ;) återgår till sms ! Bajbaj<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0