4 december 2008 = Julbord i skolan

Wiiho roligt julbord :) kom hem från julbordet i skolan för ett tag sen och det va ganska roligt. Först kom vi dit klockan 5 och då fick vi glögg, alla va fint klädda :) Sen gick vi runt och tog en massa kort (på saras kamera så jag har inte bilder nu :-/ ) sen kom min kavarlier ( eller hur stavas det??) haha det va tobias :D det fick jag veta precis innan vi skulle sätta oss vid bordet. haha det va lite onödigt egentligen, för man satt bara berevid varandra, sen gjorde man liksom inge mer :P sen fick vi ta mat och det va gott :) all mat hade vi lagat själva, jag hade gjort köttbullar, saffranskaka och rödbettssallad. medans vi åt partade vi en massa och sen gick åke upp på "scenen" och spelade piano och vi sjöng julsånger :) efter ett tag skulle några läsa dikter. när vi hade ätit klart fick man gå runt lite igen och då tog vi mera foton och hade det roligt :) efter ett tag fick vi efterätt som också va god. när vi åt det sjöng vi mera julsånger och några lärare höll tal :P sen gick vi runt ännu mera :D haha ! sen gick vi runt och fotade och s va lite jobbig !! det förstörde lite på slutet.. sen va det slut. då gick jag hem..och nu kom jag på att alla mina saker ligger hemma hos sara och hon e inte hemma nu ! allt mitt smink liksom, det måste jag ha imorgon bitti ! + att hon inte svarar på mobilen när jag skriver det ! Bajbaj<3
BILDER KOMMER SENARE !!



Kommentarer
Postat av: saraaa

och s va lite jobbig

är det jag eller? :P

2008-12-05 @ 15:37:57
Postat av: louise

haha jupp ;)

2008-12-05 @ 16:16:37
URL: http://friibergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

kunde du inte skriva det då.

men varför va jag jobbig? :S

2008-12-05 @ 16:19:38
Postat av: Anonym

för jag ville skriva som jag gjorde. orka skriva det här ;P

2008-12-05 @ 16:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0