5 december 2008

Idag vaknade jag klockan 8 (?) nej typ halv 9..då klädde jag på mig kläder och gick till sara vid typ kvart över 9, (hade ju glömt mitt smink där) då sminkade jag mig och så kom det massa mascara på mina gråa tights :-/ men det gick bort ganska lätt. kvart i mötte vi amanda och rebecca så gick vi till skolan. vi började 10 idag (!!) skit skönt ! först hade vi svenska och det va ganska kul, vi skrev tal som vi ska redovisa nästa vecka. Man fick välja mellan ett tacktal och välkomsttal. jag skriver välkomsttal. sen hade vi idrott och då fick vi ett papper som vi skulle kryssa i en massa saker om vi kunde göra dem (redskaps saker) :P haha jag kan ingenting på nån stål sak :D fast jag e bäst på ringarna ;) sen försökte sara och jag stå på händerna och hjula, haha jag e inte så bra ;) fast det va roligt. lunch ! sen hade vi no och det va as tråkigt, fattar ingenting !! sen so då några redovisade sen hade vi bara 5 minuter kvar på lektionen och då sa christoffer att jag skulle redovisa, och min e längre än så ;P så vi fick sluta en kvart senare typ..min va typ en kvart tror jag, så nej 10 minuter senare fick vi nog sluta. sen gick jag hem och målade på min bild..nu är den klar och ful :D haha ! usch usch as ful, men orkar inte bry mig just nu ;P sen har jag inte gjort så mycket mer. är på mitt  rum och lyssnar på musik och pratar med sara. Bajbaj<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0