6 december 2008

Gick upp vid 1 idag och duschade, sen åt jag frukost. nu sitter jag på mitt rum och ser på tv..jag tror jag e sjuk. mår inge bra iaf..förkyld, känns konstigt i ögonen och ont i halsen..men jag vill inte va sjuk ! bestämmer mig för att jag inte är sjuk :P om typ 1 eller 2 timmar ska jag åka till hallen och jobba på en a-lags match. men jag vill inte det, egentligen e jag reserv men det e 2 st som inte kan komma och då måste jag jobba :-/ trååk ! men det e sista gången nu..sen i halvlek typ, ska man kunna köpa innebandybollar som man ska kasta in på planen, den som kommer närmast mitten vinner nåt pris. pappa sa att jag ska köpa 2 till mig :P så jag slipper iaf betala ;) nu ska jag fortsätta men tv tittandet !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0