7 december 2008 = 2 advent

Vaknade klockan 1 idag av att mamma ringde mig på mobilen, jätte jobbigt för jag trodde klockan va kvart i 8 !! haha jag hade typ vaknat flera gånger och den va alltid kvart i 8, men jag märkte typ ingenting :P så jag gick alltså upp klcoakn 1, och efter en stund kom mamma och pappa hem från deras spa och då åt vi lunch, eller snarare frukost för mig då. sen åkte hela familjen till ikea, jag köpte ingenting..är nog på tiden att jag börjar med julklappar nu !! men men :P mamma köpte en ram till morfar ( + bilder på oss som ska sitta i den, men jag vill inte att han ska få mitt skolfoto ! så himla fult !! ) tobbe köpte typ sängkläder, just det ! mamma köpte en gosedjurs råtta till corino :P då ville simpone också ha en likadan så hon köpte också en :P efter det åkte vi till media markt. tobbe köpte kung fu panda :) mamma och pappa köpte någon julklapp till simone och mig, eller någon utan oss iaf, så vi fick hålla oss på avstånd :P efter det åkte vi hem och åt lussebullar, pepparkakor, drack glögg, kaffe och sprite :) mys pys. när filmen va slut gick jag till mitt rum och kollade på tv..alltså nu :P vet inte vad jag kollar på, någon film..typ mitt i filmen hamnade jag :P Mår fortfarande dåligt idag, jätte förkyld ! men går till skolan imorgon endå ! vill inte missa sista genrepet till lucia tåget. Bajbaj<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0