....

Nu har jag skrivit om mina underbara fd lagkamrater :) kommer sakna ALLA er  så otroligt mycket !! vi är ju liksom som en liten familj ! ni har en stor plats i mitt hjärta :) <3<3<3 :)

Kate
Jag har spelat med dig sen jag var 8 år ! du är helt sjukt rolig och världens snällaste ;D trots dina skador som varade typ hela tiden :D så spelade du om och om igen ! det visar så mycket hur du bryr dig om laget liksom :) som du är kommer vi inte splittras för att vi ska ju träna ett litet lag :D fyfan vad roligt !! <33


Filiz
Har spelat läänge tillsammans med dig :) kommer faktiskt inte ihåg när du började med oss, haha vet bara att du har spelat länge :D du är väldigt snäll och mycket bra på handboll :D kommer sakna dig :)<33


Emma
Jag började känna dig när vi började i samma klass i 2:an och vi började i samma handbollslag :) jag har kännt dig längst av alla i laget och du är en rolig person :D kommer sakna dig mycket ! <3


Katarina
När vi var 8 år började vi spela handboll tillsammans :) 8 år liksom ! du är nog en utav de roligaste personerna jag känner :D får alltid mig att skratta med dina konstiga miner och allting :D jag kommer att sakna dig nästan mest eftersom vi har kännt varandra så länge ! <33


Tanja
Vi har väll spelat hyfsat länge tillsammans :) och du bidrar mycket till laget vättu ;) du är en ruulig person  och får oss att skratta :) dig träffar jag varje dag i skolan så vi behöver inte heller splittars :) det är braa! <33


Linnéa
Vi har spelat länge tillsammans och vi träffas i princip varje dag och det är bra :) Du är en så positiv person som gör hela laget glada och det är jätte bra ! :D som tur är kommer jag se dig varje dag i skolan så vi splittras iaf inte :) Jag tror jag talar för hela laget när jag säger att du gör oss glada speciellt på träningarna :D <33


Ida
Vi har spelat länge tillsammans och äntligen har du fått din tjocktröja (!!) :D typ 1 år försent ;) Trotts din skada har du kommit på träningar och matchen och peppat alla och äntligen fick du spela de sista matcherna med oss :) som sagt har vi spelat länge tillsammans och jag du är världens snällaste och roligaste person! kommer sakna dig mycket mycket :)<33


Tilde
Även fast vi inte har spelat tillsammans allt för länge har du passat in riktigt bra och fort :) först provtränade med oss för typ 2 år sen (?) sen kom du tillbaka några år senare och jag kännde inte igen dig alls :D men du är en av de bästa i laget på att hålla alla igång och peppa! + att du är helt grym i mål :D kommer sakna din sjuka humor och din personlighet som är helt underbar :D <3

DET KÄNNS SOM OM JAG HAR MISSAT NÅGON MEN JAG VET INTE RIKTIGT...PINSAMT OM JAG HAR :D<3


Kommentarer
Postat av: Kate

HAHA du missade Anna.. :P

tack by the way. imorrn ska jag göra en liknande grej :D

hej jag baxar dina saker

2008-12-14 @ 20:37:34
URL: http://blondinenochbrunetten.blogg.se/
Postat av: Louise

haha jaa men jag tar bara med dem som spelar i lagen liksom;) hon brukar inte vara där och jag känner inte henne lika bra :D haha

2008-12-15 @ 14:15:32
URL: http://friibergs.blogg.se/
Postat av: Katarina

Aaw, Lollo :') du är så jävla härlig, i

2008-12-15 @ 19:29:02
Postat av: Katarina

Aaw, Lollo. Du är så jävla härlig och kommer sakna dig as mycket <3 Älskar din personlighet och kommer sakna alla! Switte rules!<3

2008-12-15 @ 19:30:36
Postat av: Katarina

Är så jävla dålig på att skriva inlägg, gör alltid fel när jag skickar, Kate vet :P

2008-12-15 @ 19:31:43
Postat av: Katarina

Menar kommentar suck

2008-12-15 @ 19:32:06
Postat av: Louise

Haha det är bra att du skriver iaf ;D

2008-12-15 @ 21:05:52
URL: http://friibergs.blogg.se/
Postat av: Kate

HAHAHAH jaaaaag vet !

2008-12-16 @ 15:34:42
URL: http://blondinenochbrunetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0