....

Nu har jag en massa saker att berätta om igår kväll..började smsa med anton vid kanske10? NEJ KLOCKAN 8 SER JAG NU!! det var roligt :) sen loggade han in på msn och då pratade jag också med honom läänge! otroligt länge !!! efter ett tag loggade sara in och då började vi prata om a,m och f <3 och fick gammla minnen tillbaka och det va jätte jobbigt ! jag blev så ledsen när jag kom på att jag sumpade min chans ! min chans som va så jävla bra..åååh mår så dåligt när jag tänker på det ! allt va perfekt och så rann allt ut i sanden..fyfan! nu är allt försent..lite sent att komma på det här nu liksom..va så länge sen allt hände. Jag älskade fan honom ! sen hatade jag honom..vet inte varför..nu saknar jag honom as mycket..vet inte vad jag ska göra :P å saar känner ju samma sak med m ! vi va så jävla dumma ! nu är det liksom över..vi kan inte komma tillbaka, allt är slut. båda satt och grät när vi skrev till varandra :'( aja..men iaf så satt jag sammtidigt och pratade med anton ! jag är så konstig alltså ! verkligen. jag pratar med sara och saknar f så himla mycket ! så håller jag på med anton som jag inte ens vill ha ! :P så jävla dum får man inte va..jag pratade med anton hela natten..gick å la mig klockan halv 4..sara och rebecca kommer strax måste gå ! heejdå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0