....

Igår:
Gick upp vid 3 och åt frukost..vid typ 4 kanske, kom sara och rebecca. vi sjöng sing star :) sen kom amanda v och jessica. haha va så himla roligt ! :D när amanda sjöng asså ! haha hon va riktigt bra.. ;) sen gick sara hem efter nån timme..de andra stannade kvar och sjööng. sen gick de också vid tyyyp...ne vet inte :P haha. men vid 6 gick jag iaf till tp där ida väntade på mig. vi fick skjuts till polishuset. klockan 20 i 7 gick vi in till hallen och tränade. det va roligt ! :) ben fyset är över !!! fyfan va skönt ! nu är det kropps fys..inte lika jobbigt, men jobbigt det också :P vi fick bla göra situps med 5 kg tyngder,göra nån konstig jobbig grej med medicinbollar och en andra massa saker. vi tränade från 7 till halv 10. då kom pappa och hämtade oss. vi skjutsade hem ida och sen åkte vi hem. åt mat..låg i badet  läänge. haha va så jobbigt :P jag lyssnade på musik men jag fick sms av flera personer hela tiden :P så musiken förstördes lite... :P haha. sen gick jag å la mig vid typ 1. va ganska trött så jag somnade ganska fort.

Idag:
vaknade sent idag igen..åt frukost, sen har jag inte gjort någonting mer :-/ haha. åå jag vet inte vad jag ska göra imorgon på nyårsafton !! antingen ska jag va med amanda,rebecca och sara. eller så ska jag till min kusin..har inte bestämt mig än..måste prata med kusin. aja det löser sig nog..hemma vill jag inte vara på nyår iaf ! just nu ser jag på prodject runway finalen.. :) orkar inte skriva mer ;) heejdå<3



Kommentarer
Postat av: rebecca

du ska vara med oss louise!

2008-12-30 @ 16:47:00
Postat av: Louise

självklart! :)

2008-12-30 @ 22:49:01
URL: http://friibergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0