Har man tråkigt eller??

Senaste:
1. Meningen du sa: "Meeh Cayenne"

2. Personen du pratade med: mamma

3. Du fick sms av: Sara

4. Du kramade?: Cayenne :P


Idag:
5. Kläder: bh, trosor, långt  linne, tights, knästrumpor

6. Bättre än igår: jupp


Imorgon:
7. Är : jag på min sista handbolls match :'(

8. Planer:  Handboll <3<3


Favorit:
9. Nummer: 8

10. Färg: vet inte

11. Årstid: sommar


Frågor och svar:
12. Saknar du någon? Nee inte just nu..

13. Humör för tillfället: konstigt. kliar överallt och hostig :P
14. Det första du gjorde i morse: vaknade

15. Vad åt du sist?: chips

16. Vad irriterar du dig på? jobbiga människor

17. Vem tänker du på just? haha fredrik :D fråga mig inte varför :P

18. Tror du att personen tänker på dig med? antagligen inte :P

19. Vart reste du sist? Göteborg <3

20. Vad gjorde du igår? va hemma, sjuka mig

21. Liknar du din mamma eller pappa? mamma säger ALLA jag träffar, iaf vuxna :P

22. Ler du ofta?: jaa
23. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): kärlek tror jag..

24. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? har aldrig sett någon :P

25. I vems säng sov du i natt? min

26. Vilken färg har din tröja? svart


Sorg:
27. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? har jag väl? Ja du..
28. Har du någonsin gråtit dig till sömns? ja

29. Gråter du när du skadar dig? haha ja ibland :P


Lycka:
30. Är du en glad person?: självklart

31. Vad gör dig glad? massa saker

32. Önskar du att du var lyckligare? det klart

33. Kan man göra dig glad? Jaa!


Kärlek:
34. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? Jaa

35. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? japp

36. Har du en flick/pojkvän?: no

37. Är du nöjd med det?:  nee

38. Är du kär? nope


Hat:
39. Vem hatar du verkligen? vet inte..eller jo det gör jag :P
40. Har du någonsin gjort en hat-lista?: haha näe

41. Är du en mobbare? nee :P

42. Har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta? ne, eller jag vet inte.. :P
43. Har du blivit sviken någon gång? jora


Skolan:
44. Gillar du skolan? ne
45. Värsta ämne? matte eller so..

46. Har du spytt i skolan nån gång? näe

47. Är skolmaten god? nee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0