klockan 10 i 8

Kom hem från hallen för en stund sen..först jobbade jag på a-lags matchen, det va tråkigt. Det va tanja, emma och jag som va där, fast det skulle vara flera typ..anna skulle iaf  va där, men det va hon inte.. efter matchen gick jag till fiket för att äta en sen lunch, en mycket sen lunch ! jag åt sammtidigt som jag kollade på 95:ornas match. den va lite roligare å kolla på än a-lags matchen iaf. efter det åkte tobbe och jag t-banan hem och nu ligger jag i soffan med täcke och ser på narnia på tv..mamma och pappa är på spa hela dagen idag och lite imorgon så vi e ensamma hemma, blir nog ingen middag idag..simone gör man till henne nu, jag åt ju en sen lunch så jag vill inte ha middag och tobbe ville inte heller äta middag. usch usch, jag mår riktigt uselt idag..bara jag inte e sjuk på måndag ! orkar inte det + att man missar as mycket i skolan..nu orkar jag inte skriva mera, ska kolla på filmen :) Bajbaj<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0