PÅ FREDAG





På fredag är det lucia i skolan..vet inte om jag kommer vara helt frisk tills dess men man får ju hoppas !! :) På genrepet kunde jag knappt sjunga så jag hoppas jag kommer kunna göra det på fredag. känner mig mycket bättre idag iaf så det kommer nog gå bra ! :) Oj ! kom just på att jag inte har någonting att ha på mig :O jag ska ju vara tomte, vad ska man ha då?? jag vill inte gå i mjukisbyxor och tjocktröja, det e så tråkigt..jaa, kanske mina mörkgråa tights, gråa knästrumpor med rosetter upptill :) så långt e jag klar nu..haha :P men man kanske ska ha nått rött på sig..men jag har typ ingenting rött :-/ gillar inte rött så mycket, inte på kläder iaf :P Allt blir nog bra till slut ! <3

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag vet faktiskt inte hur mycket det kommer kosta. Men när jag såg dom i Globen kostade ståplats 550 kr. Så jag antar att det blir nåt liknande! :) Dock kan det nog variera beroende på om man vill sitta på läktare eller ha ståplats! :)

2008-12-10 @ 22:29:39
URL: http://anniebyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0