Söndags-Julbordet

Vi åkte till julbordet klockan ? kommer inte ihåg när ;P vi åkte till hornstull och gick till långholmen..tror jag att det heter iaf :P där va vi först utomhus, det va mysigt ! där fick man glögg, fast det drack jag inte..usch usch ! :P och pepparkakor med möggelost, det va as gott !! efter typ en timme eller en halv timme fick vi gå in och började med förätt..det va gott :) sen varmrätt och det va också gott, sen efterrätten som va as god :D haha vi gick och tog mer å mer å mer å mer efterrätt hela tiden :Dhaha ! sen klockan...10-halv 11 åkte vi hem. när vi kom hem målade jag lite på min bild..gillar den inte :-/
jaa det va väl det som hände tror jag.. vi hade iaf jätte kul :) speciellt på kvällen !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0