3 november 2008


Idag hade vi lektioner till lunch sen åkte alla 9:or till tekniska museet. På vägen dit fick jag en påse skummgranar av rufus som sara och jag delade på på vägen hem :) När vi var farmme vid tekninska museet delades vi in i 2 grupper. Min grupp fick gå in i nått rum och vi var tvungna att ta på oss vita rockar :D haha ! där fick vi först göra eget läppbalsam :) det va skoj ! men as kladdigt :S jag gjorde med apelsin smak ;) efter det fick vi pepparkakor och de gjorde lite experiment. sen fick den andra gruppen göra samma sak och då delade dem upp våran grupp i två nya grupper igen :P så fick vi gå runt lite. haha det va as roligt :D vi hade så roliga människor i våran grupp ;) och sen sa våran lärare att vi skulle gå till ett café. där fikade vi lite och våran lärare betalade åt sara och mig :P han sa att vi inte behövde betala tillbaka :D haha ! feter det gick vi till rymdutställningen och det va as kul :D haha, eller nej det va ju innan vi fiakade..det va iaf as roligt :P haha det är därifrån alla bilder är tagna ;) nu ska jag gåå ! Bajbaj<3
Just det! Grattis William :D haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0