HJÄLP MIG NÅGON !! TRÅK ATTACK JUST NU!

Jag kommer från: mammas mage (a)
Jag sover: i min säng..
Jag är: cooling ;P
Om sex månader: Är det varmt
Jag blir glad av: Sara när vi är trötta :D
Jag blir förbannad på: många saker :P
Gröna eller röda äpplen: Rööda
Vem jag ringer när jag är ledsen: vet inte..
Golf: är ruuligt !
Jag skulle behöva just nu: En rolig människa..är på trååk humör..
Senaste filmen jag såg: harry potter å den flammande bägaren på tv.. :P
Jag stör mig på just nu:  Just nu..allt !
Vilken tid jag gick upp idag: 12
Jag har ätit till frukost idag: Risgryns gröt :P
Jag har sovit i min egen säng inatt: Jaop
Jag såg senast på TV: nu..
Jag har strumpor på mig just nu: jupp
Jag svarar i telefonen: olika..
Jag längtar mest till: vet inte..
Jag använder smink: Jaop
Jag använder vad för smink: orkar inte skriva :P
Jag är ensam nu:  Jupps
Jag ska göra ikväll: nada..sova antar jag
Jag ska göra imorgon: Stan med marina,malin och micke
Jag ska inte göra imorgon: många saker..
Jag vill bli när jag bli stor: frisööör tjohoo
Jag vill bo när jag blir stor: nåt fint ställe..
Om jag håller mig till någon speciell kost: nördnörd
Om jag har rymt hemifrån: nope
Om det är okej att gråta: Aa
Jag grät senast: kommer inte ihåg..
Prata eller vara tyst: båda båda :P
Vilken årstid jag tycker bäst om: sommaaaaaar !!
Om jag laddar hem musik/film från internet: Yes box
Det bästa med julafton: Allt
Om jag tänker mycket på mitt utseende: sådär
Om jag är skyldig någon pengar: Betalar jag tillbaks såklart :P
Om jag bär glasögon eller linser: nee
Om jag tycker det är vikigt med märkeskläder: nope
Om jag någon gång har fuskat på prov: har väl alla :P
Om jag har piercingar: örona
De viktigaste personerna i mitt liv: familj å vänner
Jag slösar mest pengar på: mig själv..
Om jag vill gifta mig: jupp
Om jag låser toadörren även om jag är ensam hemma: haha aa :P
Om jag solar ofta: neee!!..sara vill du sola solarium snart? :D
Om jag är flygrädd: Nee..eller jo lite lite lite
Vad jag dricker helst när jag är törstig: olika..
Min favoritglass är: nån
Vilket kaffe jag helst dricker: is latte..allt annat e urk :P
Vilket mobilmärke jag föredrar helst: vet inte...
Min personlighet: jaa du..
Om jag har varit deprimerad: njä inte på riktigt :P
Om jag gillar sushi: aldrig ätit men luktar uscha buscha!
Om jag skulle vilja träna något: handboll såklart..
Om jag har tandläkarskräck: nee..men vill inte dit :P
Jag är morgon- eller kvällsmänniska: Oj oj oj, INTE morgonmänniska !
Jag är född på: Huddinge sjukhus ;P
Min naturliga hårfärg: Mörk brunt
Om jag biter på naglarna: Blää noo
Om jag är beroende av något: tv..haha :P största tv nörden !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0