25 december 2008 = mini jul

Julafton:
Vaknade vid 10 tiden, gick upp och åt frukost. sen fick vi en julklapp :) jag fick en söt stoor nessesär + sminkborttagnings saker och pads. sen duschade jag, väldigt länge ! :P haha det skulle jag inte ha gjort, för sen hade jag lite bråttom :P först kläddde jag på mig, fick bli vita strumbyxor, vita knästrumpor, svart klänning som jag hade i sommras :P och ett fint band som satt på en chokladask som jag hade i håret :P sen lockade jag håret...när jag var klar med det skule vi ta familje foto till morfar :D haha och jag såg förjävlig ut !! inge smink, såg ut som ett blekt spöke :D haha ! sen sminkade jag mig och tog ett ensamt foto till morfar..sen kom dem efter ett tag. alltså farmor, morfar, anne , sara och sanne. först såg vi såklart på kalle anka, efter det åt vi. sen öppnade vi julklappar. det va helt fullt under granen, till och med för fullt :P fick ligga brevid granen också. jag läste och delade ut julklapparna. vi fick stanna upp vid 7 för att kolla på karl-bertil eller vad han nu heter :P haha ! sen mera julklappar. haha och jag hade rimm på mina, det va rooligt! :D dem va faktiskt bra tycker jag :P kan dra några ;D
Morfar och Anne - digital fotoram - Att göra den här var inte lätt, så här har ni erat foto. Men inte bara ett.
Tobias - Deo - När du luktar illa, använd då den här lilla.
Pappa - typ nåt balsam efter man har rakat sig - Här kom jag inte på något rimm, använd den bara efter din trimm.
Morfar - Kopp - Den här du diska bör göra, den har ju ett öra.
Och så några till ;) imorgon har jag flera rimm.. :Dhaha roligt att skriva rimm ! Sen gick alla förutom farmor hem. då kollade vi på resan till melonia som simone fick :D den är så bra ;D så gullig. efter det gjorde vi inte så mycket..farmor sov över i mitt rum på en madrass. va trött så somnade ganska fort.. :) en mysig jul !

Idag:
Vaknade vid typ ett..gick upp och åt frukost. gjorde inte så mycket..eller kommer inte ihåg vad jag gjorde idag...konstigt ! :P haha ! Eller jo det gör jag ju ! :D mamma,pappa och jag åkte till årsta. där va anders,marina och jonas. vi spelade bowling :D jätte roligt ! efter det åkte vi hem till oss. efter ett tag som farmor,malin och hennes kille..kommer inte ihåg vad han heter :P vi åt julmat och öppnade julklappar :) imorgon ska vi åka till mormor och fira jul :) där är det alltid mysigast ! :D

Har fått en massa bra saker i jul ! :D
Högtalare till mobilen
Hörlurar till mobilen - ska lämna tillbaka dem :P de va glapp i den ena :P
2 bio kort
Massa pengar
presentkort på h&m och gina tricot
gråa leopard tights
knästrumpor
2 tröjor
vantar som farmor har stickat :)
hudkräm
+ en massa andra saker..orkar inte skriva upp mer :P haha !

HEEJ DÅ OCH GOD JUL Å GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA !! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0