....

Klockan är kvart över 1 och jag orkar inte gå å lägga mig...orkar inte ta bort mitt smink och borsta tänder och allt sånt :P känner mig ganska så lat. fast snart ska jag nog dra mig från mitt rum och ta bort sminket..så jobbigt är det ju faktiskt inte. imorgon är det julafton da. fast ne det gills inte. jag tycker man kan säg i övermorgon ! för det e ju hela dagen imorgon och jag kommer bara tänka att det är julafton imorgon bitti annars.fyfan va skönt med jullov nu..sova länge på morgonen liksom !! det enda dåliga med jullovet är att jag och kate inte kan träna pluttarna :) längtar lite tills dess, va så himla roligt förra gången ! nej nu ska jag ta bort mitt smink, kommer strax (a)



nu är jag här igen. smink fri med en tandborste i munnen. måste säga att det är svårt att skriva och borsta sammtidigt ! nu är klockan halv 2 och dags att sussa. eller iaf kolla på tv och stänga av datorn..sara sitter också upe och inte vill sova så jag har iaf nån att prata med :P imorgon eller ja idag kanske man säger ska jag städa hela mitt rum. typ as mycket :P till julafton ;) sen ska mamma och pappa laga mat tror jag..vet inte riktigt vad jag ska göra mer än det. nu kom jag på en sak ! vi har inte gjort något pepparkakshus :O fast spela roll..klarar mig allderles utmärkt :P nu måste jag fortsätta å borsta tänderna och sen gå å lägga mig :) skriver imorgon ! godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0