Trååkigt !!

Klockan är halv 9 och jag har riktigt tråkigt ! Va inte på träningen idag, e ju fortfarande sjuk. DEN SISTA TRÄNINGEN liksom ( !! ) och jag missade den :'( ville verkligen inte det ! men men...nu e det iaf gjort. ska till skolan imorgon, e nästan frisk så jag går, men ska inte va med på idrotten..men usch nej ! då måste jag promenera :P haha det vill jag såå inte ! men jaja :P åå jag är as sugen på pepparkakor och julgodis ! å herregud ! speciellt rocky road :) måste sluta tänka på sånt, haha blir för sugen :P fast peppisar har jag ju hemma :) det kan jag ju äta..usch jag måste städa på mitt rum ! jag har upptäckt att mitt rum har blivit så stökigt helt plötsligt ! va alltid städat förut :P ska nog faktiskt plocka undan lite nu..ja det gör jag, så skönt när allt är borta, så får jag belöna mig själv med peppisar :D



Så nu är jag klar :D gud vilken skillnad ! Seriöst :P jätte skillnad. nu blev det fint minsann :) det enda jag gjorde va typ å lägga alla tränings saker i handbollsväskan och hänga upp väskorna och tröjor :P gick hyfsat fort :P fast jag orkade inte dammsuga, det skulle faktiskt behövas, det syns på mattan :P haha. Men jag vet fortfarande inte hur jag ska se ut på lucia ! är inte säker på om jag vill ha det jag tänkte ha..ska kolla igen :P



Jaa det får bli bra ;) Nu vet jag inte om jag redan har skrivit det här men jag ska ha på mig: Mörkgråa tights, gråa knästrumpor, långt svart linne, ska låna ett rött band av sara som jag ska ha runt midjan och en tomteluva som jag ska låna utav josefin om hon nu har den i skolan fortfarande, annars ska jag låna en av sara :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0