Måndag,Tisdag,Onsdag

Måndag:
Vaknade tidigt för att gå till kören, sara låg och sov när jag kom, haha as roligt när jag gick in på hennes rum :D jag ba: sara? haha då hoppade hon upp, såg jätte roligt ut :D jag hade gått till henne tidigt som tur va, så vi hann komma dit i tid till kören :) men jag va så förkyld å allt så jag kunde inte sjunga, mimade hela tiden :P efter kören hade vi matte prov ! det gick ganska bra, sen hade vi engelska och då spelade vi in våran film, det va roligt :) men jag mådde jätte dåligt :S sen va det lunch och sen övade vi på halleluljah eller hur det nu stavas :P det ska vi sjunga på avslutningen, jag, sara, linnéa, nellie, sanna, therese, siri och malin ska sjunga den :) när skoldagen va slut gick jag, nanna och christoffer till datasalen för att klippa på våran engelska film, sara va också med, fast hon satt vid en annan dator och spelade spel :P sen skulle sara upp till ett klassrum för att prova lucia kläder. efter det (då va klockan 3) gick vi till aulan för att ha lucia genrep. Lori blev lucia och det va as tråkigt på genrepet för vi stod bara där å sjöng igenom allt :P efter det va slut gick sara och jag till vivo. hon skulle köpa pepsi. då köpte jag 1 liter pucko :P hon köpte 2 pepsi och 3 popcornpåsar. vi gick hem till henne och hon laddade ner grinchen medans vi poppade popcorn. den första påsen brände vi :P det rök as mycket ur mikron och nån plast sak som va där inne hade typ smält :S jätte konstigt för så varmt va det inte ! :P men sen poppade vi den andra påsen. då kom jenny hem och hon sa att det luktade rök i hela trapphuset ( jag kände ju ingenting, e så förkyld ) sen kollade vi lite på filmen men vi orkade inte se hela, sen skulle jag hem och äta. efter jag hade ätit duschade jag och sen gick jag och la mig :P då va klockan typ 8 (!!) jätte skönt att sova då :P haha men sen vaknade jag klockan 11 och trodde att det va ny dag :P det va jobbigt ! :D

Tisdag:
vaknade ganska tidigt och hostade as mycket !! men jag gick till skolan iaf, ville göra det andra matte provet. först hade vi engelska och då filmade vi klart filmen tror jag..jag mådde as dåligt, orkade ingenting ! :S sen hade vi matte prov och det gick piss dåligt ! men jag orkade inte, kunde inte konsentrera mig, mådde så dåligt. sen hade vi bild och då visade jag min bild för mia och hon ttyckte inte att det va så ful :P haha skönt ! jag skulle bara lämna bilden hos henne och sen gå hem, men hon sa att jag va tvungen att gå på bildlektionen ! vi va i datasalen och gick igenom världsarven och valde ett. efter det gick jag hem. då bytte jag till pyjamas och åt mackor och fil..samtidigt som jag kollade på film. somnade efter ett tag. sen vaknade jag av att simone ringde och undrade om jag va hemma. efter ett tag kom hon hem. då somnade jag igen :P sen efter ett tag åkte vi till hägerstensåsen, där mötte jag kate och vi gick till hallen för att träna småungarna i handboll :P det va ganska roligt, nu vet vi iaf vilka vi ska träna :) ååh dem va jätte söta :) men dem hjulade HELA TIDEN :D haha as jobbigt, men men. det ska bli roligt ! efter det gick kate och jag till västertorpshallen för att kolla på våran träning, kate e skadad så hon kan inte spela och jag e ju sjuk. det va roligt :) sen åkte jag hem. kollade på ugly betty, desperate houswives och christine. sen gick jag å la mig. somnade typ direkt :P

Onsdag:
vaknade klockan 8, ringde pappa och sa att jag skulle stanna hemma, fortfarande sjuk.. :S somnade om och vaknade klockan 12 av att mamma ringde mig. efter en stund åt jag frukost. nu är klockan 14.15 och jag kollar på ett gammalt avsnitt av desperate housewives. ligger i min säng och har trååkigt ! Bajbaj<3



Kommentarer
Postat av: Kate

you and me and the hjulande barnen!

hahaha vilken bra kombination ! :P

2008-12-12 @ 19:26:31
URL: http://blondinenochbrunetten.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha jaa faktiskt ;D

Vi får fixa det där! haha

2008-12-12 @ 20:55:58
URL: http://friibergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0