12 december 2008 = Luciatåg i skolan :)

Tjulululu :)
Vaknade på bra humör imorse och det har hållt sig hela dagen. Varit jätte glad idag :) så skönt med sånna dagar ! haha :D klockan halv 8 va vi i skolan, då hade vi ett sista genrep, inte alla låtarna, bara kort :P sen bytte vi om ( satte bara på mig tomteluva, hade redan allting annat på mig :P ) sen va det lite nervöst när vi gick in i aulan när luciatåget börja :) det va roligt och jag sjöng ganska högt för en gångs skull :P tänkte inte så mycket, bara sjöng :P sen va det en liten pause på typ 10 minuter ? då fick vi jätte äcklig saft :S men jag va törstig så jag drack ändå :P just det ! Linnéas syster svimmade under det första luciatåget :O sen hade vi det andra luciatåget, det gick också bra och var roligt :) sen gick jag runt i samma kläder i skolan och kännde mig jätte julig och det va jätte mysigt :P haha på lunchen hade jag as roligt !! haha skrattade åt jätte konstiga saker, va verkligen as roligt :P haha sen hände en sak :D hahaha fredrik råkade kasta smör på rebeccas tröja X) hahahaha då kastade hon en hel sked med gröt på honom !! haha fast hon träffade inte :P typ bara lite på hans byxor. haha gröten åkte precis framför ansiktet på honom, gud va jag skrattade :D så roligt. sen hade vi bara några gammla elever som pratade om deras gymnasium. tråkigt och ointerssant :P det tog hela dagen :P fast vi hade rast typ hela tiden, det va skönt :P Efter det hade vi so då några redovisade..också tråkigt :P sen gick vi hem i regnet..åt nyss pizza och simone stack till nån konser tror jag :P mammi pappi och tobbe ska på julbord om typ en timme. så jag får sitta hemma själv :-/ ska kolla på idol, vill va med mina vänner och göra det dem ska göra :P men jag har inte pengar till det :-/ har ju inte köpt några julklappar än..ska köpa till 7 personer liksom :P Jag har inga bra bilder på hela min outfit, men men :P den va iaf riktigt döt tycker jag (A) heejdå<3

 

Fast jag hade ju förstås inte glitter i håret på lucia :P bara på slutet av skoldagen och hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0