20 december 2008

Vaknade av att mamma väckte mig, då va klockan typ halv 10 kanske..somnade om och vaknade typ vid 10 tiden. vi skulle åka å handla så jag fick skynda mig. först gick vi till svandamms och köpte en julgran. efter det åkte vi till farsta. där köpte jag alla julklappar, haha alla julklappar jag köpte köptes på åhléns :P vi gick runt där ett tag, det va bara mamma pappa och jag som åkte. vi åt på burger king och sen åkte vi till heron city. där va det en skumm kille som gick runt bland bilarna och kollade in genom rutorna på dem. vi gick till ett café och fikade. där fanns det två vakter som pappa pratade med om den där killen på parkeringen. haha de visste vem det va han pratade om så sprang dem till parkeringen :P efter vi hade fikat gick vi in på media markt och köpte lite julklappar. sen åkte vi till kungenskurva och kollade på tallrikar å sånt. sen handlade vi mat och åkte hem. när vi kom hem gjorde pappa knäck och jag slog in mina julklappar och gjorde rimm till alla :D haha så roligt ! sen klädde simone och jag granen, blev fiint ! :) nu ligger det lite julklappar under den också så det är mycket mysigare nu :) kollade på harry potter på tv för ett tag sen också..nu sitter jag på mitt rum och kollar på mtv..har trååk ! 4:e advent imorgon :O



Idag vaknade jag med as ont i benen !! har gått runt hela dagen och jag går fan som en stel pinne. känner mig som en gammal gammal gubbe som inte kan komma upp ur stolen om jag sätter mig ner ! usch usch usch ! orkar inte. jag var tvungen att gå i trappor idag också och det e värst ! verkligen !! speciellt när jag går ner för en trappa. kan ju inte böja benen typ. + att om jag har suttit ner så tar det ju ett tag för mig att ställa mig upp och när jag e uppe så gör det dubbelt så ont i benen än vanligt ! orkar inte längre ! vill inte ha så här ont längre. blir bara värre och värre just nu.. skit korv, hejdå<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0