..

Vaknade klockan halv 6 imorse ! tidigt tidigt :P men jag råkade typ stänga av larmet istället för att snooza. men mamma väckte mig klockan 7 som tur va ! så jag fick skynda mig lite. gick till sara typ halv 8, vi gick till vivo och köpte julmust till fikat på svenskan idag. Först hade vi matte och då spelade vi plump, ganska tråkigt. jag,amanda,ted och william spelade. sen hade vi engelska och då kollade jag på den filmen vi har spelat in :P det va lite roligt ;) efter det hade vi so och då fick jag veta mina betyg ! och jag är så arg och ledsen !! >:( fick ett starkt starkt VG+ på min redovisning. han hade kryssat i alla utom en ruta i MVG rutan ! om jag hade gjort en till sak hade jag fått MVG !! I SLUT BETYG OCKSÅ !!! Fatta liksom ! jag kan inte få en chans att få MVG nu heller,,,så nu får jag VG i slut betyg i Geografi..och VG i sammhällskunskap tror jag jag fick :P och sen VG i typ historia tror jag att det va..och ett starkt G i religion, kan höja mig i vår. ååh så irriterande ! :( sen hyade vi svenska och då fikade vi och läste högt. det va mys. efter det va det lunch och då va vi på musiken och sjöng till avslutningen. sen va det franska och det va roligt ! :) haha vi satt bara å åt en massa goda saker som vi hade bakat :) sen va det slut på dageeen. men då skulle vi ha genrep på avslutningen. det va ganska kul. sen gick jag hem och nu sitter jag på mitt rum och ser på prodject runway<33 klockan 16.45 hämtar ida och kate mig vid telefonplan :) vi ska prov träna för polisen. skoj skoj :) Bajbaj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0