22 december 2008

Vaknade klockan halv 6 imorse..gick upp direkt. det är så konstigt! jag går bara upp direkt om jag ska ha nåt viktigt, inte annars..konstigt konstigt. sara kom till mig kvart över 7 och vi gick till kyrkan. när vi kom dit värmde vi upp rösterna jätte fort, allderles för kort tycker jag! behövde mera :P vi repade en gång och sen kom alla. efter avslutningen gick jag hem och la mig :P haha somnade nästan direkt..jätte skönt. sen har jag bara kollat på tv...åt lunch vid typ 12 och sen kollat på tv igen. dagen har gått långsamt eftersom jag gick upp så tidigt. ååh jag vill gå på bio med saraa. men hon vill typ spara sina pengar tror jag...har jätte lust att se på skräckfilm!! hahaha jag hatar skräckfilmer :D men jag har bara sån lust just nu ! att sitta i biosalongen och det är nån läskig film :D fast jag skulle nog ångra mig när jag väl är där och ser på den :D haha. som sagt inte ett så tort fan av skräckfilmer ;) WOHOO !! idag har jag inte ont i benen längre  ! helt otroligt ;D nu ska jag inte skriva mera ;) heejdå<3

JULAFTON OM HELA TVÅ DAGAAAR ! :)
Mys mys,,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0