13 december 2008 = Lucia :)

Vaknade klockan typ 11, av att min tv sattes på..klockan halv 1 va jag i hallen och mötte mina kära lagkamrater :) vi satt på läktaren ett tag och hade det roligt :) sen värmde vi upp och sen spelade vi våran sista match ! hur det slutade behöver jag inte berätta (a) men vi kämpade på bra ! :) efter matchen fick vi varsin handboll av danne :P och kramades lite :) lite sorligt..sen va emma, tanja, katarina, kate, ida och jag kvar och kollade på 92:ornas match, haha det va roligt :P sen gick tanja och emma men resten stannade kvar och kollade på en a-lags match, det va också roligt och spännande på slutet alltså !! :O haha :P vi hade jätte roligt ! älskar dem personerna, så himla härliga :D <33 sen gick de hem men jag stannade kvar med pappa och simone på en b-lags match, det va inte lika roligt, jag va så himla trött ! :P just det ! i halvleken på a-lags matchen fick man köpa innebandybollar, pappa köpte två. en till mig och en till honom. man skulle kasta in dem på planen och den som kom närmast mitten vann nått pris + den som kom tvåa. jag va as nära ! :P haha jag kom säkert 3:a.. :P efter b-lags matchen åkte vi hem och åt mat..sen har jag inte gjort någonting speciellt, har haft as tråkigt !! :-/ pratade nyss med sara i telefon..men hon råka lägga på och jag orkar inte ringa igen :D hahaha. skriver säkert något till inlägg ikväll..sånt gör jag när jag har tråkigt (a) <33



Kommentarer
Postat av: Evelina

Vaknade också den tiden på Lucia - trots att jag tänkt stiga upp tidigt och kolla luciamorgon!:)



SV: Jag hittade din blogg när jag kollade på listan över senaste inlägg, på bloggportalen!:)



Ha en kanonbra kväll!

Kram!:)

2008-12-14 @ 17:59:05
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/
Postat av: Louise

Jahaa okej :)

2008-12-15 @ 14:17:16
URL: http://friibergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0