12 november 2008

Jag vaknade klockan 7 idag och jag va inte så jätte trött men jag tryckte på snoozer flera gånger ändå..fråga mig inte varör:P egentligen börjar vi klockan 9.25, men sara och jag va i skolan typ 9 för att göra klart och öva lite på musik redovisningen. Vi fick börja redovisa och det gick faktiskt bra! Sen hade vi no...lunch. haha jag orkar egentligen inte blogga just nu! Är sååå trött:P men jag gör det iaf...en stund till:P sen hade vi franska och sen so. Efter so:n hade vi svenska och började att skriva små texter i jultema. det va faktiskt roligt! När vi hade slutat gick amanda e, rebecca, jag och adam till datasalen för att skriva klart våran so redovisning som vi ska ha imorgon. Vi gick hem klockan halv 5...så nu är jag hemma och gör ingenting. Ska nog börja göra lite no nu...heejdå:)♥

Ååå imorgon ska vi till gymnasiemässan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0