15 november 2008

Idag:
Idag vaknade jag klockan 9 och gick upp. Typ en timme efter att jag gick upp åkte vi till tumba för att spela handbollsmatch. Det gick dåååligt! Som vanligt nu för tiden när spelare har hoppat av och en massa skador i laget..jag måste seriöst byta lag snart..fast jag vill inte byta lag egentligen..vill spela med samma spelare, vi har liksom spelat tillsammans sedan vi gick i 2:an (endel av oss) och då vill jag inte bara byta sådär. Men det är inte roligt när vi spelar i en 92 serie, division 1 nästan utan ett fullt lag. Det går bara inte. Mamma och pappa vill att jag ska byta till skuru till sommaren och det ska jag nog göra så småning om. Våra tränare ska ändå sluta till sommaren och då vet jag inte vad som blir kvar av laget. Efter matchen åkte vi till E4- baren och köpte hem mat. När vi hade ätit duschade jag as snabbt och sen åkte vi till en visning i midsommarkransen, haha vi kunde ha gått men det va för kallt och snöade :P Lägenheter va skruttig men vi skulle renovera allting i så fall. Typ byta ut hela köket, badrummen, måla om å byta golv..det hade redan mamma och pappa planerat att vi skulle kunna göra men lägenheter va liksom lite tråkig...Det va stora sovrum men inget riktigt vardagsrum..det va helt okej men inte så att jag ville flytta dig liksom:P Sen gick vi till en annan visning i porten brevid och det va sååååååå snyggt! Asså helt perfekt! Köket va fan det snyggaste jag sätt typ..vardagsrummet va jätte fint! Sovrummen va jätte fina och badrummet va sjukt snyggt! Men det fanns tyvärr bara två sovrum!! :( annars var det helt perfekt! Efter det åkte vi till kungenskurva till nått nytt ställe med en massa inrednings affärer. Det va inte så roligt för jag va jätte trött..Sen åkte vi hem och skulle se på sex and the city, men istället kollar vi på en annan film, vet inte vad den heter..

Bild från igår..


Kommentarer
Postat av: Fanny

ska ni flytta igen? :O

sötnos lollo!

<3<3

2008-11-16 @ 23:41:15
URL: http://kallaspinglan.blogg.se/
Postat av: Louise

asså vi kollar bara men ja så småning om ska vi göra det.. :)<33

2008-11-17 @ 18:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0