26 november 2008

Igår:
Igår va jag i skolan till lunchen och sen åkte jag och pappa till huddinge sjukhus för att ta ett blodprov och rönka ryggen. När vi kom dit to jag blodprovet direkt och sen fikade vi i typ 30 minuter. efter det rönkade jag ryggen, det tog 45 minuter, jätte jobbigt! sen när vi var klara släppte pappa av mig vid skolan och jag gick på bildläxhjälp. Det var bara jag och sara där, fast efter en halv timme kom ludde. Jag målade ganska mycket + så målade jag mitt namn på luddes byxor :) det blev fint, ljusrosa. efter en timme gick vi hem och klockan 6 tränade jag och efter träningen hade vi möte, bara spelarna. Där kom vi överens om att vi ska sluta :( de flesta hade kollat upp nya lag och det var bra för det har ju jag också! haha :D
sen såg jag på desperate housewives när jag kom hem ! :)

Idag:
va i skolan, hände ingenting speciellt, va as trött imorse! orkade knappt gå upp :P strax ska jag och pappa åka och hämta mamma på hennes jobb och sen ska vi åka till John Bauer gymnasiet på öppethus, sen efter det ska vi till S:t Eriks gymnasium på öppethus. Nu måste jag gå..ska åka ;) skriver nog mer sen! Bajbaj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0