27 november 2008

Här sitter jag i vardagrummet och lyssnar på Lars Winnerbäck och ser på Hell's Kitchen med pappi :) Usch vad äcklig jag är som fortfarande inte har duschat :S Tränade ju för länge sen :P men det kom en massa andra saker ivägen, först åt jag, sen gjorde jag no och nu ser jag på tv. Men snart ska jag duscha ;) imorgon har vi no prov och jag tror att jag är klar, hoppas jag! :) sen efter skolan ska rebecca och jag åka in till stan och köpa en present till amanda och så ska jag,rebecca,amanda och sara äta på någon resturang och fira amanda :) vet inte vilken resturang, det bestämmer vi imorgon. Rebecca kan inte vara inne i stan länge så jag kanske ska stanna lite till och kolla på skor till julbordet..om jag orkar. idag på träningen va vi 4 st där!!! helt sjukt! jag,linnéa,emma och ida va där. Vi tränade med 95:orna då, vi kunde ha åkt hem men vi ville träna :) Idag var jag,mamma och pappa på öppethus på s:t martins gymnasiet, det va fint med det ligger i sundbyberg, låångt! nu ska jag duscha, skriver imorgon! bajbaj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0