28 november 2008

Jag har kollat runt lite på kläder på internet och hittat lite underkläder som jag ska köpa imorgon. Sara och jag ska först åka till stan och sen till ikea :) jag har hittat en massa bra låtar på internet men jag kan tyvärr inte lägga upp dem :-/ fungerar inte på den här datorn..vet inte varför :S konstigt! men jag har en massa låtar som jag vill lägga upp ju! :P
haha jag måste bara fråga en sak, vem köper frivilligt en sån här? seriöst :D hahaha! Det är nog det fulaste jag har sätt! hur tänkte den som gjorde dem här? :D haha va bara tvungen att säga det ;) Bajbaj<3

Kommentarer
Postat av: Sanne

Haha.. jag läste det första du skrev i inlägget om att du ville köpa nya kläder (läste inte underkläder så noga).. såg också den där bilden och trodde att det var den du ville köpa.. sen läste jag klart och upptäckte att det var fel ;P haha

2008-11-29 @ 00:13:22
Postat av: louise

Hahaha :D usch usch inte dem tack! ;D

2008-11-29 @ 17:47:07
URL: http://friibergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0