28 november 2008

Idag vaknadejag klockan 6 men gick upp typ halv 7..sara försov sig så jag gick själv till skolan, rebecca hade också försovit sig så amanda och jag va själva på slöjden, eller förutom alla andra ;P efter en stund kom sara. sen kom rebecca också och då skulle vi till aulan för att lyssna på treorna som sjöng adventslåtar. haha det va lite roligt :) det va en tjej som typ stal showen! :D hon sjöng jätte högt och försökte sjunga jätte fin så det va lite kul ;P sen hade vi svenska och då fick vi pepparkakor och lyssnade på julmusik samtidigt som vi skrev juldikter. det va mysigt :) men jag har haft riktigt ont i huvudet hela dagen så jag kunde inte konsentera mig :-/ skit jobbigt! sen hade vi idrott och då körde vi "harry potter" det e kul :) haha jag fattar inte varför det heter harry potter, har absolut ingening med saken att göra! :D men skoj e det! :) sen hade vi lunch och sedan no prov! as svårt! fattade ingenting! det va absolut det dåligaste no provet jag har gjort! :-/ jobbigt! efter det hade vi so och jag tror jag är klar med min redovisning.. :) efter skolan åkte jag och rebecca in till stan och köpte underkläder och örhängen till amanda :) vi va bara inne lite kort, 30 minuter kanske :P sen åkte vi direkt till rebecca och sara kom också dit. Vi fixade amandas presenter i en låda och det blev jätte fint! :) vi hade rött tema så alla saker va röda ;) hon fick en konstig klubba med två klubbor på samma pinne typ :P haha. sen fick hon ett fint glas, tuggumin, örhängen, två par trosor och lite andra saker ;) det va väldigt fint ! ;) efter ett tag gick sara och jag hem för att fixa oss. Sen klockan 6 gick vi till telefonplan och åkte till liljeholmen för att äta på en grekist resturang :) amanda fick sitt paket och hon blev glad :) vi åt jätte god mat och efter ett tag åkte vi hem igen :) nu sitter jag på mitt rum och ser lite halvt på idol..är as trött! Imorgon ska sara och jag åka till ikea ;) sen måste jag åka in till stan igen! haha :) ska köpa en as fin bh som vi tänkte köpa till amanda, men den ska jag ha! :Dhaha. sen på söndag ska jag på julbord med släkt :) ruuligt värre! nu ska jag leta upp lite bra musik, lägger upp om jag hittar något bra! ;) bajbaj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0