30 november 2008 =1 advent

Idag är det första advent och första ljuset är tääänt!
vaknade klockan 11 ? kommer inte ihåg..klockan 1 va vi i aspudden på två visningar på lägenheter, båda va vädigt konstiga :P vi satt på ett litet café och fikade mellan visningarna..och då "bestämde" vi att jag ska börja träna småttingar i handboll !:D det ska bli såå skoj! eftersom simones lilla lag är olika gamla så ska hon dela upp dem i två lag och då ska jag ta dem minsta som typ e 5 (?) ska följa med simone på tisdag och kolla lite ;) och sen nästa vecka e det deras sista träning för säsongen typ och då ska simp säga tt jag ska träna halva gruppen sen ;) hoppas allt går bra nu daa ! :P
Sen när vi kom hem städade jag på mitt rum och sen tvättade jag håret. Efter det åt i pannkakor och om typ 3 timmar ska vi på julbordet. missar matchen idag för julbordet ! hejja hejja laget !haha :D  Just nu sitter jag på mitt rum och ser på make me a supermodel...fast det e trååk! imorgon bär det av till skuru för träning då katarina och tilde ska hänka! det blir nog skoj skoj :) Bajbaj<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0