....




Idag var jag på utvecklingssamtal, det var trååkigt. Asså det är alltid samma sak varje termin. Man pratar alltid om samma saker. Och såklart var det allderles för kallt ute så imorgon drar jag nog faktiskt fram vinder jackan...kanske;) På morgonen är det absolut värst! Helt klart! Gud vad jag saknar sommaren nu asså....! Åhh, jag saknar sommaren med sara på gotland mest tror jag!(: Så härligt att tänka på det, då va det så jävla varmt och skönt, speciellt vid stranden där vi sola.. asså dit vill jag nu:D Å den dära härliga videon på kvällen när vi springer ner i vattnet i solnedgången:) Å shit.. jag vill verkligen tillbaka. Jaja, man får vänta ett tag på värmen nu daa..fyfan! Nu e det bara snön som saknas på denna skit årstid. Julen e typ det enda härliga med vintern:) å nu till en helt annan sak:D Jag har precis fått höra en riktigt bra låt!:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0