Idag!

Idag:
Idag vaknade jag klockan 6 av att min klocka/mobil ringde. Jag gick inte  direkt.. när den ringde igen för andra gången gick jag faktiskt upp och satte på plattången. När jag hade plattat håret klart gick jag till badrummet för att sminka mig men jag kunde inte hitta mitt puder...jag gick runt å letade ett tag tills jag såg den ligga i tvättkorgen. En svart tröja var helt brun av det som var kvar av puderet, som inte vad mycket eftersom att den gick sönder förut. Jag tog upp den och konstaterade att den var helt tom! Jag skölde av kläderna och fick klara mig utan puder. Nu måste jag verkligen köpa nytt puder! Klockan kvart i 8 knackade jag på sara som såklart skule försova sig idag:P Men hon var klar när jag kom iaf. Vi gick till kören och sjöng lite vackart, eller inte..:D Inte jag iaf, men men, kul var det! Efter kören hade vi klassråd som somvanligt var kort och tråkigt. Sedan hade vi matte och jag å amanda jobbade nada..det va skönt!:) Sen hade vi engelska och vi hade ett "oförberett prov" som typ alla visste att vu skulle ha..fattade inte det riktigt:P men iaf, det var super lätt, alldeles för lätt för nior! Våran skola skulle typ testa provet om det var bra för ett nationellaprov i framtiden, men det va det absolut inte! As lätt och så tog det så lång tid för så få uppgifter. Det var hör test och dem pratade segt och hade jätte långa onödiga pauser..sen hade vi lunch...efter lunchen gick sara och jag till kören igen för att prata om att vi ville sjunga solo eller nått:P Det va inte så många där..jag,sara,amanda e,rebecca,linnéa och siri ska sjunga nån engelsk julsång, vet inte vad den heter. Den ska vi sjunga på julavslutningen. Spännandeee. Hahaha rebecca ville göra allt som gick att göra, solo, läsa vers å saker:D men hon ska bara sjunga två låtar med några andra. Sen e vi ju med i kören så vi ska ju sjunga hela tiden typ...kören var alltså på lunchtiden. Efter det gick jag upp till magdalena (syv) och pratade om gymnasie saker. då missade jag mer än halva franska lektionen:)skööönt! Nu är jag hemma och måste måste måste öva till bildprovet imorgon, men orkaa! I stället har jag bara suttit vid datorn, men snart ska jag öva...nu är jag jätte trött också...aja hejdå orkar inte mera!:P♥
om tre veckor är det första advent!:O<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0