Idag




Idag har jag haft en sjukt rolig dag!:D Jag vaknade klockan typ 12 av att mamma väkte mig, å det va tur! För sen hade jag brottom att hinna duscha och göra mig klar för halv två skulle jag vara i gullmarsplan. Halv 2 va jag i teleffonplan!haha jag och linnéa kom lite sent...(: Hela laget va i gullmars å väntade på oss! Linnéa ringde tanja typ hela tiden för att bestämma en ny plats att mötas på. Vi åkte till slussen å bytte till odenplan och åkte till ett ställe som jag inte kommer ihåg vad det hette just nu:-/....men där mötte vi laget och gick en bit till laserdom lokalen!:) Vi skulle egentligen spela i 30 minuter men det gick typ inte för att det va några som hade hyrt hela lokalen så vi kunde bara spela i en kvart:( Vi fick vänta en liten stund tills han som jobbade där tog in oss i en rum där vi fick se en instruktions film..sen delade vi upp oss i två lag. Jag, katarina, emma och filiz va det gula laget. Kate, tanja, tilde, linnéa och ida va i det blåa laget. Sen fanns det typ en liten familj som också va med, dem va i det röda laget. Vi fick västar som va ganska tunga som man fick ha på sig, det va två lampor på axlarna, två på bröstet/magen, två på ryggen och på vapnet. Det va ett stort rum med en massa väggar som typ en labyrint som man sprang runt i och gömde sig. Det va ganska mörkt och i början fattade jag inte så mycket, jag bara sköt på de andra lagen:P Men sen fattade jag att när man blev träffad så lät västen och den vibrerade, då fick man vänta i några sekunder å sen kunde man skjuta igen. Det va riktigt roligt!:D Fast 15 minuter va alldeles för kort..jag kom tvåa i mitt lag och kom på 8 plats av 14 spelare. Jag sköt 298 skott, jag träffade 47 gånger:P Blev träffad 71 gånger!haha:P Sen orkar jag inte skriva hur många skott jag fick var och sånt:P Det tar för lång tid. När vi var klara med laserdom gick vi till burgerking och åt. Sen gick vi till typ bokhandeln tror jag att det va:P å några kollade på en farsdag present. Efter det tog vi bussen till hornstull och åkte t.bana hem därifrån. Jag och linnéa gick in på vi och köpte en sista minuten farsdag present:P Den fick bli nån fin choklad:) Nu är jag hemma och har precis städat och ska fortsätta med det strax. Sen måste jag öva till bild provet! måste få MVG!!!:)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0