..

Asså herregud! kan man ha tråkigare eller...? Ingen är hemma..så det finns ingenting att göra. Såg nyss på idol men nu e det paus..ingenting roligt på datan, ingen man kan prata med. helt dö trist kväll alltså! imorgon ska jag spela handbolls match mot bolton. på måndag ska jag åka till skuru och kolla på deras träning och eventuellt spela, fast det vågar jag nog inte göra direkt liksom :P men ska kanske dit på onsdag också och träna. då blir det mycket nästa vecka.

måndag - till skuru och träna
tisdag - vanlig träning med laget
onsdag - öppethus, gymnasium
torsdag - vanlig träning med laget
fredag - ingenting planerat
lördag - inget
söndag - julbord

Nu orkar jag inte va inne på datorn längre..hejdå<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0