Ruulig dag!:)

Idag:
Idag vaknade jag klockan halv 12 av att mamma ringde mig. De var hos farmor och hade typ precis fixat farfars gravsten..pappa skulle ha väckt mig i morse å då skulle jag kanske ha följt med, men nehee :D Mamma ringde för att säga att jag var tvungen att gå upp för vi skulle åka till gymnasiemässan. När de kom hem åkte vi nästan direkt. På mässan mötte jag ida fast hon såg mig inte:P Linnéa träffade jag där inne och prata med henne, sen träffa jag sanna, sen anna i mitt lag, sen lisa och anna, sen frida och hanna:) Vi gick runt och pratade med en massa gymnasie folk. Så vi fick reda på öppethus tider och så. Efter typ en timme eller nåt, åkte vi hem. Så nu ska jag på 7 öppethus.. :) Klockan halv 5 åkte hela familjen till mariatorget för att äta middag. Vi åt på en resturang som hade JÄTTE god mat!:)
Till förätt åt vi jätte goda vitlöksbröd med jätteräkor i nån god röda:P + aioli..eller hur det nu stavas:D och ännu godare mozzarella bröd:) Sen till varmrätt åt jag en kb burgare med klyftpotatis. hamburgaren va 200 gram!:O och den va jätte god! Sen va jag jätte mätt men jag och pappa delade på en stoor marängsviss, super god! När vi hade ätit klart gick vi till rival för att kolla på sissela kyle. Där träffade jag charlotte som spelar i samma handbolls klubb som mig. Showen va rolig:) Det va mycket som jag inte förstod som typ alla andra tyckte va kul;D Haha sen va det en skit rolig sak där hon sjöng nåt, as kul!:D jaa efter det åkte vi hem och när vi va i telefonplan ville mamma och pappa till landet och då gick simone och jag hem. Tobias hade åkt till nån krog med nån kompis direkt efter showen. Nu sitter jag i mitt rum och har det lite tråkigt..inga roliga är hemma..alla e hos max men orka gå dit :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0