20 november 2008

Idag:

Idag vaknade jag klockan 6 (som vanligt) och gick upp efter typ 20-30 minuter. I skolan hände ingenting speciellt tror jag..eller jag hade andra delen på franska provet och det gick väl bra. Åttorna sålde skoltröjor i ljushallen och dem va faktiskt ganska så snygga för en gång skull:P men jag vet inte om jag ska köpa en..vill ha en avgångströja cokså, men dem kommer säker inte bli snygga! Efter vi hade slutat, då klockan va 13.20 gick sara och jag till bildläxhjälpen och målade i typ 1 h och lyssnade på musik. Sen gick vi hem till sara och just nu ligger hon i sin soffa och har nyss pratat med max :) Själv sitter jag bara här och skriver lite..tråkig dag!




Igår:
Igår var jag i skolan men det hände ingenting speciellt där, förutom att vi hade franska prov..gick väl helt okej tror jag :P
Efter vi hade slutat, klockan 3 tror jag. Skulle amanda e, rebecca, sara och jag till ett café på mariatorget men då ringde pappa och sa att vi skulle åka och äta typ. Pappa och jag åkte til typ nacka och åt pizza, då var klockan halv 5! super tidig middag för vår familj! ;P När klockan var 5 var vi på värmdö tekniska gymnasium på öppet hus och det va skit fult och äckligt..sen gick vi till gustavsbergs gymnasium som låg i samma byggnad. Där va det as fint, helt nybyggt och jätte fint. :) När det var klart åkte vi hem för att hämta mamma och sen åkte vi till huddinge gymnasium och där träffade jag hanna i min skola. :) När det var slut var klockan halv 8 och då skulle jag åka till saras systrar för att klippa mig. Sara skulle följa med men hon var tvungen att städa så hon kom lite senare. Hon började med att färga håret och det blev en jätte fin färg tycker jag:) Sara kom typ efter 20 minuter och hennes andra syster kom typ sammtidigt. När hårfärgen skulle sitta i en halvtimme ville sara att hennes syster skulle klippa hennes lugg lite..haha det slutade med att hon fick hel lugg! :D hon ville egentligen bara klippa lite på sin sned lugg;) fast det blev jätte snyggt! Sen när färgen var klar klippte hon mig och nu har jag hel lugg! :D först tyckte jag inte att det va så snyggt men nu tycker jag att det är jätte snyggt. :D Klockan typ 10 gick vi hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0