14 november 2008

Idag:
Idag vaknade jag klockan 6 men gick upp typ halv 7 tror jag..jag va as trött men gjorde långsamt mig i ordning. Jag hade redan lagt fram kläder igår kväll så det va skönt att slippa grubbla över vad jag skulle ha på mig. Klockan typ kvart i- tio i åtta va jag hos sara och vi gick tillsammans. Först hade vi slöjd och det va jätte kul:) haha jag älskar att brodera! Det går så bra och då blir det automatiskt kul liksom! :) Efter det hade vi en rast på 30 minuter, då va sara och jag i datasalen och va roliga. Sen hade vi svenska fick skriva logg bok till boken vi skulle ha läst till idag, jag är såklart duktig och har läst! ;)
Sen hade vi idrott och jag va jätte hungrig! Vi fick svara på tre frågor och sen hade vi styrka. Sen hade vi äntligen lunch och åt köttbullar och ostkaka:) Efter lunchen hade vi no och renskrev lite och sara å jag gick till expeditionen för att hämta cd-skiva och häfte med lucia sånger. Det va sista lektionen med no sara...sen ska hon opereras:-/ Så jobbigt asså! ALLTID nya no lärare! Nu ska vi typ ha nån gubbe som heter tor:P jag vill ha anna som no lärare igen! Men sara va också bra..! sen hade vi so och jag redovisade, gick sådär..jag hade så himla kort text! Efter det va klockan tre och vi slutade. Den regnade på vägen hem. När jag kom hem lyssnade jag igenom cd:n med lucia sångerna..-.sen kom mormor och lämnade en massa godis, chips och läsk till mig och simone:) Jaa och nu sitter jag på mitt rum och har as tråkigt..sara,amanda e ,rebecca,jessica och amanda v ska typ ut idag...men jag vill inte följa med, för det första vägrar jag vara ute i det här vändret:D och för det andra ska jag spara mina pengar tills barnbidraget kommer...haha fast jag skulle vilja vara med imorgon hos william!haha fan va roligt:D men jag vet inte om flickorna vill dit och om jag ens kan..



Igår:
Jaa jag har typ berättat allt från igår:) eller har jag? kommer inte ihåg vad jag skrev. Mässan va rolig iaf..och sara å jag hittade jätte mycket!:)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0