....




Idag:

Jag vaknade klockan 6 imorse och gick upp nästan direkt för en gångs skull. Jag mötte amanda och sara 20 i åtta och gick till skolan. Sara skulle göra ett so prov på omprovs tiden och jag, amanda och rebecca skulle gå på kören. Nästa vecka ska sara också börja på kören. Det var första gången vi va där å det va ganska så kul. Jaa sen va det bara tråkig skola, fast sara sjöng en sång hon hade skrivit, det va roligt:Dhaha, vi slutade tidigt, som på varje måndag. Nu sitter jag här och kollar på gammla avsnitt från desperate houswifes. Klockan halv 5 tror jag att det där, då ska jag gå på utvecklingssamtal! Usch usch usch usch! Jag orkar seriöst inte den här kylan! ge mig sommaren tillbaka tack!



Igår:
Igår gjorde jag typ ingenting...jag va hemma hela dan och städa, tvätta å skrev lite på datan. På kvällen åkte pappa och simone för att hämta mamma på flygplatsen. Jag stannade hemme å kollade på ensam mamma söker!:D Ja sen satt jag bara å prata med sara på kvällen..tråååkig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0