24 november/25 november 2008

Idag:
Klockan 5 var jag i skuru för att provträna med dem. det va lite pinsamt först men sen började två tjejer att prata med mig och dem va jätte trevliga :) vi tränade först en och en halv timma inomhus och sen skulle vi gå ut i snön. haha jag hade bara shorts, t-shirt, mjukisbyxor och tjocktröja när vi skulle ut och alla andra hade underställ å mössa och allt! :P men jag fick låna pappas mössa och vantar. när vi gick ut var det kallt och hur djup snö som helst! vi hade det jätte roligt och spelade fotboll och rugby i snön :Dhaha det va jobbigt att springa i den höga snön och det va typ is under snön :P men det va iaf roligt! sen klockan 7 slutade träningen och vi åkte hem. När vi kom hem tappade jag min mobil i snön :-/ men det hände ingenting som tur va! jag badade direkt när jag kom hem och sen åt jag. Nu ligger jag i min säng med datorn i knät och ser lite halvt på tv..jag är trött, ska nog försöka att lägga mig tidigt idag. fast det kommer ju inte att gå bra! :P haha.


Imorgon:
Imorgon börjar jag klockan 9 tror jag..eller kanske halv 9. vet faktiskt inte :P ska kolla strax. Då har vi iaf engelska och det ska typ för första gången bli riktigt roligt! :D vi har ju precis börjat med filmerna och vi ska typ fortsätta att skriva manus, vi har nog bara repliker kvar tror jag..det ska bli skoj ! sen har vi matte, sen bild och efter bilden ska jag gå hem. usch nej, för då ska jag till huddinge sjukhus för att röntka ryggen :-/ vill inte vill inte vill inte! sen är det handbollsträning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0