17 november 2008

Idag vaknade jag klockan 6 men gick upp typ halv 7 för att gå till skolan. Egentligen skulle vi börja klockan halv 9 men vi skulle ha uppsats skrivning så vi började en halvtimme tidigare, fast det behövdes typ inte..Skrivningen gick bra och jag skrev fem sidor..efter engelskan hade vi matte och då skulle amanda åka till doktorn så jag fick sitta själv på matten. Det va trååkigt som vanligt och sen hade vi bild och då fortsatte jag att måla på min affisch och den blir typ bara sämre och sämre :-/ I början va den fin men nu e den bara jobbig..jag skom ville höja mig! Nu kommer jag sägert bara få G/VG och det vill jag inte ha.. :-/ Sen hade vi lunch och då va vi på bild läxhjälpen eftersom vi har 1 h och 20 minuter lång rast. Då målade jag lite till och sen hade vi no. Det va ganska kul, eller jag satt bara å renskrev men det e ganska skönt :P Efter det åkte vi till västertorps hallen och hade idrott, vollyboll. Det e så himla roligt! haha nästan så man vill börja på det;) När idrotten va slut åkte jag hem till rebecca och pluggade till franskaprovet imorgon..så tråkigt! Sen hade vi lite roligt och åt en massa lussebullar och vindruvor :) Efter typ 1 eller 2 timmar gick jag hem för att gå på möte med laget, men det blev inte av så jag åt middag. Sen skulle tobias skjutsa mig till coop för att jag skulle köpa hårfärg men det blev inte av..jag köpte ju ett paket hårfärg igår men det behövs ett till för jag har så långt och tjockt hår, men mamma ska köpa till mig efter hennes jobb. Imorgon ska jag på tre öppethus p ågymnasium. Mamma hittade ett till gymnasie i huddinge som jag ska åka till. Sen klockan 7 ska saras syster malin klippa mig och färga mitt hår! Men nu är frågan om jag ska klippa sned lugg eller hel lugg?! Jag vill ha hel lugg men jag vågar inte testa :D men jag får se imorgon vad malin tycket och så. Just nu sitter jag på mitt rum och har precis övat lite på franska men inte så jätte mycket..så himla svårt och tråkigt! Idag har pappa pratat med skurus tränare och jag ska dit på måndag och kolla på deras träning och kanske provträna på typ onsdagen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0